Firma je živý organismus.
My oživíme vaši firmu těmi nejlepšími lidmi.

prázdná galerie
  • Na hledanou pozici představíme 3 kandidáty, z nichž je 1 zaměstnanec vždy vybrán.
  • Od roku 2009 jsme úspěšně obsadili přes 350 klíčových pozic do různých oborů.
  • 8 let budujeme síť kontaktů prověřených specialistů v České republice.

Spojujeme nejlepší

V momentě, kdy se stáváme vaší prodlouženou rukou při hledání a výběru nových členů teamu, pracujeme s opravdovým nasazením a reprezentujeme vaši firmu na vysoké úrovni. Mluví za nás výsledky.

 

Doporučení

S lidmi z Brickman (dříve Breezy human) spolupracujeme od roku 2009. Osobně jsem měla možnost Martina Botoše pokat na podzim roku 2010, kdy se naše setkání odehrálo v příjemné a velmi otevřené atmosféře. Velmi rychle jsme našli společnou cestu, jak spolupráci navázat a posunout dál dle našich potřeb. Brickman je pro nás partnerem, se kterým v rámci společné diskuze definujeme a strukturujeme konkrétní pozice, které jsou na českém trhu velmi specifické svým záběrem a není vždy jednouché je úspěšně obsadit. Během více jak pěti let jsme společně oslavili již několik úspěchů – nejdůležitější byl pro nás entusiasmus a rychlost týmu Brickman zejména na pozicích v oblasti privátního bankovnictví, financí a daní, private equity, hotelnictví/ gastronomie a energetiky. Děkujeme!

Klient: Mgr. Aneta Štědrá
HR Deputy Director, J&T SERVICES ČR, a.s.

Chateau Mcely, vedoucí 5* eco-chic hotel v České republice, si zakládá na výběru zaměstnanců na všech pozicích a úrovních, protože vlídný lidský přístup a odbornost jsou v našem oboru klíčové a rozhodující. V celém Vašem teamu jsme přesně získali dalšího nového partnera, který ve všem naplňuje druh spolupráce a komunikace založené na velmi přímém, profesionálním a lidském stupni jednání.

Klient: Ing. Vlastimil Plch
Founding Managing Director, Chateau Mcely

Se společností Brickman (dříve Breezy human) jsme navázali spolupráci při hledání nových zaměstnanců na začátku roku 2013. Osobně jsem byl do té doby k práci personálních agentur spíše skeptický. Společnost Breezy mě však přiměla můj názor přehodnotit. Výběr kandidátů dělají zodpovědně a profily jimi doporučených kandidátů vždy odpovídají hledané pozici. S profesionálními službami společnosti Breezy jsme spokojeni.

Klient: Ing. Pavel Mrzena
jednatel, HAUSER spol. s r.o.

 

Příklady obsazených pozic za rok 2016

  • Raising manager (private equity)
  • Accounting manager (energetika)
  • Manager expanze (hospitality)
  • Specialista konsolidace (bankovnictví)
  • In-House Právník (energetika)
  • Marketing manager (FMCG)
  • Investiční analytik (private equity)
  • Obchodní reprezentant (farmacie)
 

Jak naše firma přistupuje k projektům, a tím nás odlišuje

1. Definování pozice

Kromě běžných požadavků na uchazeče nás zajímá míra fluktuace v teamu, osobnost a styl vedení nadřízeného. Abychom dokázali být vaší prodlouženou rukou a dobře vás reprezentovali na pracovním trhu, zjištujeme informace o společnosti, její pověsti, její konkurenci. Zajímá nás ale také to, zda je kombinace požadavků na uchazeče racionální z hlediska kombinací požadovaných zkušeností a nabízené finanční odměny, zabýváme se i tím, zda dokážeme přání našeho zákazníka zrealizovat.

2. Volba způsobu vyhledání

Do projektu vstupujeme v různých fázích. Abychom splnili vaše očekávání, musíme zvolit správnou formu vyhledání nového zaměstnance. Pokud jste v situaci, kdy na recrutiment nemáte čas, jsme schopni zastřešit celý proces včetně inzerce, assesment center a testování uchazečů. Pokud jste již tyto metody použili a stále jste nenašli vhodného uchazeče, volíme metodu Direct Search nebo Executive search. Díky tomuto postupu jsme schopni oslovit potenciální kanididáty, kteří pracují u konkurence nebo sami aktivně práci nehledají. Při této metodě zpravidla u uchazečů nalezneme vysokou kvalitu a zkušenosti. U takových kandidátů většinou není třeba věnovat čas a ani finanční prostředky do jejich zaučení.

3. Research, interviews

Našim klientům představujeme pouze kandidáty, které osobně potkáme. Na pohovoru se jim věnuje konzultant, který má odpovídající zkušenosti pro senioritu dané pozice. Jedině tak zajistíme vysokou úroveň výběru. Diskrétnost informací je pro nás priorita. Kandidát se na pohovoru v našich reprezentativních kancelářích dozví maximum informací o klientovi, které je možné v této fázi sdělit.

4. Short list

Vybíráme 3 nejlepší, které představíme klientovi. Díky nám můžete investovat do náboru jen 3 - 5 hodin, protože my jsme do vyhledávání vložili týdny úsilí.

5. Pracovní nabídka

Úspěšné završení veškerého úsilí. Předložení písemné nabídky vybranému uchazeči.

6. Následná péče

Samozřejmostí je pro nás to, že informujeme všechny zúčastněné strany již v průběhu a při ukončení procesu, at'už byli úspěšní, či nikoliv. Nejhorší věta, kterou můžete při hledání práce slyšet, je "my se vám ozveme". S uchazečem, který byl vybrán, udržujeme kontakt a zjištujeme, zda je spokojen na novém místě. To samé platí z opačné strany našeho kontaktu se zaměstnavatelem.

 

Novinky